Pořádná porce dat
za super cenu

S kreditem navíc a bez závazku

Objednat

datamanie.cz

Vyberte si novou SIM kartu.
Můžete si převést i své stávající telefonní číslo.

Tarif budete mít k dispozici 30 dnů, následně se obnoví za 299 Kč

Oblíbená volba

Pořádná porce dat

7 GB

7 GB dat každý měsíc


-
1
SIM
+

299

Data a volání

3 GB

3 GB dat každý měsíc zdarma
100 minut volání do všech sítí


-
1
SIM
+

299

Oblíbená volba

Pořádná porce dat

7 GB

7 GB dat každý měsíc


-
1
SIM
+

299

50 Kč do začátku Za aktivaci karty od nás dostanete 50 Kč bonusového kreditu
Bez závazku Předplacená karta, se kterou se k ničemu nezavazujete
Vše pod kontrolou Pomocí aplikace Moje O2 máte data i kredit pod kontrolou
Automatické dobíjení Díky automatickému dobíjení budete mít dat vždy dost

Každý měsíc na vás čekají super odměny

O2 Radosti

Můžete využít třeba slevy na mobilní telefony, příslušenství nebo na digitální obsah z O2 Knihovny. Každý měsíc navíc soutěžíme o zajímavé ceny, tak si je nenechte utéct.

Vše najdete v aplikaci Moje O2.

Vyzvednout odměnu

Otázky a odpovědi

Kolik SIM karet si můžu objednat?

Můžete si objednat maximálně 3 SIM karty.


Za jak dlouho mi karta dorazí?

SIM kartu vám doručíme na vámi vybranou adresu do 7 pracovních dnů. Pokud zaplatíte předem kartou, máte dopravu zdarma. Při platbě na dobírku vás doprava vyjde na 59 Kč.


Jak SIM kartu aktivuji?

Úplně jednoduše, stačí SIM kartu vylomit a vložit do telefonu. Ihned se vám aktivuje vámi zvolený tarif a můžete začít datovat nebo volat.


Můžu přejít se svým číslem od jiného operátora?

Své stávající telefonní číslo můžete k O2 převést i na předplacenou kartu.

Jak na to?

  • Zavolejte svému stávajícímu operátorovi a vyžádejte si OKU (ověřovací kód účastníka). Dostanete 14místné číslo, které slouží pro identifikaci vaší žádosti o přenos k O2.
  • Pořiďte si novou SIM kartu s O2 předplacenou službou, ze které odešlete SMS na číslo 999111 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je ověřovací kód účastníka (OKU) získané od stávajícího operátora, a YYYYYYYYY je přenášené telefonní číslo. Údaje musí být oddělené mezerou, jinak se SMS nezpracuje.

Jak dlouho bude přenos trvat?

Pokud už u svého stávajícího operátora nejste nijak vázáni (např. výpovědní lhůtou), přeneseme vaše telefonní číslo za 3 pracovní dny.

Co když potřebuji konkrétní termín přenosu?

Pokud si potřebujete domluvit konkrétní termín přenesení, zastavte se v některé z našich O2 Prodejen nebo nás kontaktujte.


Jak kartu dobít, aby se mi tarif obnovil?

Nejlepší je, když si nastavíte automatické dobíjení. Jak na to se dozvíte ZDE. Díky tomu se vám tarif sám obnoví a vy už nemusíte řešit, kde a jak si kartu dobít.


Jak můžu svou SIM kartu obsluhovat?

Úplně jednoduše za pomoci aplikace Moje O2. Jak si ji stáhnout a co vše potřebujete pro instalaci, zjistíte ZDE. Pomocí aplikace Moje O2 máte přehled o spotřebě dat, kreditu, a navíc si v ní můžete nastavit automatické dobíjení a účastnit se nejrůznějších soutěží o hodnotné ceny.


Co když mi dojdou data nebo minuty v průběhu 30 dnů?

Pokud data vyčerpáte v průběhu 30 dnů, dalších 300 MB dat s platností do konce dne vás vyjde na 19 Kč. Minuta volání vás vyjde na 4,90 Kč.


Co se stane po 30 dnech?

Stačí mít dostatek kreditu a tarif se vám sám automaticky obnoví. Pokud jste si nestihli dobít, o svá data a volání jste nepřišli. Jakmile si kredit dobijete, zase se vám tarif obnoví. Do té doby vás 300 MB dat s platností do konce dne vyjde na 19 Kč, minuta volání na 4,90 Kč a SMS na 1,90 Kč.

Veškeré informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů. Provozovatelem stránek je O2 Czech Republic a.s., se sídlem v Praze 4, Za Brumlovkou 266/2, IČ: 60193336, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u rejstříkového soudu v Praze, oddíl B, vložka 2322.
Cookies | Nastavení cookies